Selinnnce ben ✋hatta eşimde igne veya kan görüp bayilanlardaniz, suan bende kan pıhtılaşması olduğu için hergün kan sulandırıcı iğne karından yada koldan yapmak zorundayım. İgneleri eşim bana yapiyo acısıni ben cekiyorum bugün 221. İgnemi yaptik. Demekki evlat için insan herşeye katlaniyo geliyo 🖒😊 allah hepimize hayırlı doğumlar nasip etsin sağ salim bebeklerimizi kucagımıza alalım inşaallah 🙏