edablbl tuzu hemen kesmenizi öneririm dahiliyeye gidebilirsiniz ilersi için çok riskli benim 16/8 15/10 du tansiyonum ilaç kullanıyorum şuan ve acayip sıstim elim ayaklarim basamıyorum şuan için idrarda protein kaçağı vs gözükmedi haftanız da çok küçük daha bol su yürüyüş yapın dinlenin sürekli tansiyonum yükseldi limon içiydim demeyin bu ssefer kanınız sulanır allah gostermesin başka birşey olur