selinlikli Kızlar kan tahlili verdim enfeksiyon cıktı doktor birsey olmaz dedi ama cok yüksekmiş enfeksiyon degerim neden oldugunu bilemediler.. sizde böyle birsey yasayan oldu mu. Hastalık belirtim de yok