Nazli744 canım iğne acıttı bende. Ama ben suni sancı çekip seZeryan oldum onun yorgunluğu ve acısıda vardı. İğneden sonra uyuşma hemen başlıyo ve sezeryam esnasnda acı hiçbi şekilde yok dokunmalar felan çok hafif hissediyosun ama umrunda bile olmuyo çünkü bebeğini bekliyosun o heycanla bitek onu düşünüyo insan 😊 hayırlı doğumlar