Zezey ben çok vuruldum. İlk 3 ay epey kanamam oldu. İlk vurulduğum zamanlar 1 gün ağrıdı. 3 gün ağrıdığı olmadı ama kişiye göre değişebilir.
Sonra vücut alıştı galiba hiç hissetmedim ağrı. Ama iğnesinden hep korktum 😂
Bu arada yürü bol bol demişlerdi bana.. Yürümesen ağrı yapar demişlerdi