[silindi] tabi ki önceden bilmek en iyisi canım Rabbimin emaneti herseyine razıyım. Ama önemli olan doktor bilgilendirmedikten sonra her gittiğimde sinir olup çıkıyorum özelle alakası yok bir muayene en fazla 7 dakika sürer mi ilgi sıfır ben diyorum bebek hareket ediyor mu kilo almış mı boyu uzamış mi ben kilo almış mıyım bebeğin durumu nasıl diyorum şişman diyor bana alacan eline vuracan kafasına sonra doktor dovdu olacak. Şişman ne daha 18 haftalık bebeğe şişman dedi 😂😂😂