Momyorgun canim benimde kanamam oldu 7 haftalikke doktor progestan verdi fitil olarak kullandim ve hep yattim hep suan 9 haftamdan gidiyorum birsey kaldırdığımda veya yordugumda hafiften geldi gene bende üzülüyorum korkuyorum ama napacan bu donemleri atlatmak için hep dikkatli olucaz dua edicez allaha emanet yavrularımiz.