Tiredmother Feyza07 ben Ahsen inci koyucam inşallah 🤗 senin söylediklerinden de Hafsa yı çok beğeniyorum kuzenim koymasa kesin koyardım. Anlamı ismin kibarlığı flan çok güzel bence 🤗
Menis21 Feyza07 Hafsa hem söylemesi zor hem hoş değil Efsa olsa daha iyi Edirne de oturuyorum ben Havsa ilçesi var burda onu aklıma getirdi birden... diğerleri de güzel olabilir.
Seda4686 Hafsa değil, diğer ikisi güzel ama 👍👍 tabii bence anlamları da önemli bu arada kız annesi değilim 😬
Pamuk34 Feyza07 ayy kizimin adi 😊😊 ikra canim duyan herkes cok begeniyor ve cogu kimse anlaminida bilmiyor 😊 kizim cok naif kibar ve cok merhametli ismiylede alakali oldugunu dusunuyorum bence ikra olsun 😊🌸
Slnrhz Feyza07 hafsa en güzeli ikra ile ervanın modası geçti biraz bnmde kızlarım olacak birine beyza ahsen diğerine feyza sare koycaz allah nasip ederse