Pnrarvn Tugbagokce ben doğuma kadar olan kan sulandırıcımı aldım raporla alıyorum 3 aylık aldım biraz rahatım belki bir iki kutu daha lazım olursa alırım ama süreç zaten yıpratıcı bide bunlar eklenince çok yıpranıyor insan