Hs20 Dilan1636 bizde bugun 26+3 olduk doktor kontrolumuz vardi 2 hafta onde dedi kilomuz da 1160 36 cm biy var dikkat etmelisin dedi bakalim artik koca kafali olcak galiba 😊😊😊😊
Kabarik Merveyazici 35+4 um bebekde 2.750 dedi doktor ama gideli bi haftaya yakin olacak simdi 3 kg civaridir :)
Hs20 Dilan1636 o dert bende de var ama mecburuz canim malesef bide aksamlari kabak ye yogurtla ekmeksiz dedi doktorum hem tok tutar hemde kilo yapmaz dedi
Hs20 Dilan1636 insallah canım calismiyorsan yeme duzenine devam ettigin surece bide meyveyi sinirli tutman gerekiyormus bana soylemenler bunlar bugun ama benim duzenim cok yol.calisiyorum malesef
Merveyazici Kabarik ☺️ Baya baya aynı gidiyoruz sizinle bende 35+3 de gitmiştim 2750 di bugün tekrar gittim 3020 olmuş ☺️ 36+3 yani ☺️
Hs20 Dilan1636 olabilir bana bi porsiyonu gecmicek gunde dedi ben yemekten cok meyve yiyordum son zamanalrda yasak dedi 🙄🙄