Rahaydor1523 doğumdan sonra emzirirken yara olmasını ve çatlamasını engelliyormuş canın yanmıyormuş pek ben de geçen hafta aldım bugün lansinohun kremini sürdüm üstüne de kapakları koydum durduğu yerde nasıl terletiyor göğüs ucunu yumuşatıyor doğumdan bir ay önce başlayın kullanmaya diyorlar değilse göğüs uçları kopacak gibi oluyormuş kanla karışık süt geliyormuş benim de canım kıymetli biraz 🙈