Buhurcu baska yerde dogum yapma şansın yok mu canım orasi hakkında hic iyi seyler duymadim doktorunu bilemem ama bir kere kontrolle gittim hic memnun kalmadim cok ilgisizler simdi konya eğitim araştırmaya gidiyorum doktorumdan da çok memnunum cok ılgili güler yüzlü