Papatya38 offf ben 2 hafta arayla grip oldum yatak döşek hemde.doktorum antibiyotik verdi ama ben kullanmadım içim rahat etmedi. Bol bol kivi yedim ve parol içtim geceleri yatmadan öyle atlattım. Sarımsakı ilaç içer gibi suyla yutun;) 2.güne ayağa kalkıyorsunuz😀