PnrGg bnde tutuyorum dua ediyorum bu carsamba degil diger carsamba komtrole gidicem bi sorun yok derse doktor tutmaya devam edicem bundan onceki ramazanda bos gebelikten dolayi 15 gun tutamadim birazda onceki gunlerden vardi biraz tutmustum toplam 22 gunum daha var keske tutsaydim🙇♀️ama ramazan disinda gunler kisada olsa zorlaniyorum sahura kalkamiypdum cunku uykum agir bide bu ramazandaki eklenirse cok olur tutamam sonra diye korktum bebegimi riske atmak istemiyorum tabiilide ama sapasaglamken de tutmamak insanin zoruna gidiyor kendimi zorlamadan bnde tutucam insallah Rabbim yardimcimiz olsun insalllah❤