Melekle ya ben zoraki bırakmak zorunda kaldım başım çok dönüyordu ilk zamanlar düşük tehlikem vardı progestan ın yan etkileri çok vardı üzerimde kanamam oluyordu sonrasında işe giderken falan bayıldım son oldu o zaten çom şükür birşeye muhtaç bırakmıyor sinirden ağzım açılınca konuşuyorum öyle ki o bıraksa benim birikimim var annem var sağolsun Doğumun tüm masraflarını ben ödeyeceğim diyor ama onun ailesinden bunları göremeyince sinir oluyorum