Limonata Aynan bende 29+1 im:) hazırlıklara bende başladım erken diye düşünüyorum. Doğum iznime ayrılacağım 35.haftamda o zaman yapacağım
BMA Limonata canim en iyisi 32 33 de yap zorlaniyorsun ütü vs inan ki ben zar zor yaotim 32. Haftamda okadar haraketli birisi olmama rağmen zorlandim
ikinciprensimgeliyor EsraSyhn ilk ogluma 16.haftada sanirim kiz dedi doktor.sonra ayrintilida surpriiiz🤣🤣🤣 erkekmis.
EsraSyhn ikinciprensimgeliyor Bende hep erkek hissediyodum çevremde erkek olcak senink dediler dr öyle diyince biraz şok oldum 😅
BusrAdem 26 haftaligizz💙karnimin her yerinde hissediyrm belli bi bolumde durmuyo hicc😁😊❤amaa coook guzelll
ikinciprensimgeliyor EsraSyhn bende ikinciye hamileyim.ilkine gore hic bulantim olmadi kanamam fqlan oldu.heyecanlandim belirtiler faarkli kesin kiz bu sefer diye.ama buda erkekmis hayirlisi olsn😂
meryem3333 Hepimize maşallah kızlar inşallah hepimiz sağ sağlim kucaklarımıza alırız 🙏 isimleri ne olacak küçük beylerin 💙
RveM 29. Haftadayız karnımın her yerinde maşallah ☺️ Hele yan yattığımda bazen o kadar yanlardan gelioki hareketleri nasıl olur diye düşünüyorum 😁 Biz de isim olrak Arda Yusuf koycaz inşallah
Masalfatma Aynan hızlıresim diye bi site var ordan seciyotsun fotoğrafı sonra altta yazılar oluyor en alttaki linki kopyalayıp buraya yapistiriyosun