Esraarse Doktor kıza benzetiyorum dedi ama 3 hafta sonra birdaha baktır netleşir dedi sizce değişir mi acaba [url=https://hizliresim.com/qd757q][img]https://i.hizliresim.com/qd757q.png[/img][/url]
Zlmdmrhn Esraarse bende 12 de gittim canım ama söylemedi bir tahmini vardı ama yanıltmak istemem 20 gün sonra bayram öncesi süpriz olsun dedi🤷🏻♀️
Beyzakkvrak Esraarse Banada 11+5 te ikili taramada kıza benziyor yüzde seksen beş kız diyim dedi 15+2 olduk hala kız diyor doktorumuz 🤩.Bir hafta daha bekleyim kesin diyebilmek için dedi 🙏
Pinkk30 Bana 10 haftamda kiza benziyo dedi 12de 100de 100 kiz dedi suan 17 haftaligim ayni kiz duruyo 😁 yanilmalar nadir oluyo diye düşünüyorum 😊
Beyzakkvrak Esraarse bizede gösterdi pozisyonu uygun bakın bacak arasıı burası boş dedi 🤩💙💕 oğlan kız rabbim hayırlsını sağlıklısını nasip etsin cümlemize 🙏