Cennetimm amnion sıvısı azaldığı için 3 günde bir kontrole gidiorm nstde de biraz biraz sancı çıkıo şuan 35+4 üz 38+3 olduğu gün olsn ddim doktorda 39dan önce olmasın dedi ama tam ramazan bayram tatiline denk geliyo o zmnda 40 haftam dolmuş oluyo aniden bişey olursa doktorumuda çapıramam ama napcaz bilmiyorum net bişey konuşmadık doktorumla bilmiyorum yani