Pnrarvn bizde quatro aldık henüz kullanmadık ama 6.5 aylık hamileyim biraz erkenciyiz 😁 ama ben duruşunu şeklini çok beğendim evin içinde bazen heves edip sürüyoruz 😁 rahat geliyor bana ama içine çocuğu koyunca zorlaşır mı bilemiyorum açıkcası ama görüntü olarak ben çok beğenerek aldım birde İçi çok rahat ekstra bişey koymaya gerek yok diğer arabaların sertliği hissediliyordu bunda hissedilmiyor