Minnosaile Merhaba arkadaşlar, Şeker yüklemesi yaptırırken nasıl içtiniz ? 100 olan yapılacak bana ve mide bulanırsa test iptal oluyormuş. Bu nedenle tecrübeli olanlar bilgi verebilir mi ? Hepinize teşekkür ederim 😘
Askkokuluyavrum Minnosaile bana 50 mg yapılacak canm ayin 30unda gel dedi hemşirem bakalım ne olacak çok bi bilgim yok postun üstte kalsın diye yazdim
Gulibik Ben de yaptirdim benimki 75’likti. Limon aromaliydi ama doktorum yanimda da limon goturmemi soylemisti. Goturdugum limondan da sıktım icine yavas yavas ictim. O kadar da kötü bir tadi yoktu. İçiliyor yani merak etmeyin:)
d190516 Minnosaile bana 50 mglık yapıldı 30 snde içtim 😂bildiğin şekerli su o kadar yani ben midem bulandı ne karnım ağrıdı ne de başım döndü
Minnosaile d190516 aslında şöyle bende rahattım bu konu da , buradaki postlardan dolayı etkilendim tadını bilmediğim halde ön yargım var 😔 benim 100 bakalım 🙂
Askkokuluyavrum Minnosaile hadi güzel sonuçlar ile gel insaallah 24. Haftada yapılıyor sanırım 14 mayıs da 24 haftalık mi olucaksiniz allah izin verirse
d190516 Minnosaile hiç etkilenme herkesin bünyesi bir değil sonuçta bana tık demedi normal su içiyo gibi içtim
Nunu Minnosaile neden 100 lük istedi canım ailende şekeri olan birileri veya sende şekere eğilim mi var ?
Minnosaile Askkokuluyavrum 27 haftaya kadar yapılması gerekiyormuş. Şuan 25+5 canım , amin inşallah 🙏🏻
Ftmkchncft Benim doktorum bana seker yuklemesi yapmayacagim bi acligina bir de tokluguna bakicam ona gore ilerliyecegiz dedi ki ben cok mutlu oldum :)
Kvsrnl123 Ftmkchncft en iyiside bu canım ben istemiyordum zaten o bebeğin ne günahı var şeker yüklemesinde o kdar şekerin bebeğe gitmesi zararlı olur yani 🤮
AselAlaraa Minnosaile drm önerdi bu testi yaptırmamı buyuzfn bnde yaptırıcam ayın 10 nda baklm normlde miğden bulanmıyosa kusma şikayetin vs yoksa sıkıntı olmaz bide bu mg neye göre belirleniyo 50 75 100
Minnosaile AselAlaraa inşallah canım , ben 1.5 ayda biraz fazla kilo almışım normal de dikkat ediyordum. 100 olanı uygun gördü bakalım
Nermin Bende dün yaptırdım çilek aromaliydi biraz asitli gibiydi meyveli soda gibi soğuktu birde içimi rahat 7 sene önce kızımda tozla.su karistirmisti daha yoğundu bu daha güzel sadece gün içinde midede az yanma oluyo bence oda bünyeyle alakalı rahat olun
Gulcannn616161 Minnosaile bende dün yaptırdım 75 mg. İçtikten on dakka sonra miğdem çok bulandı ve kustum. Açlık bende 96 cıktı ve gebelik şekeri olduğunu söyledi
Minnosaile Gulcannn616161 hayırlısı ile inşallah bende atlatırım 🙏🏻 Peki yüksek çıktığı için doktorunuz ne dedi ? Diyet vs ?
EsZe Gulcannn616161 az önce sizin postunuza yorum yaptım da. Kusmanıza rağmen 1. Ve 2. Saat kanınızı mı aldılar? Başka bi gün tekrarlamaları gerekirdi testi