Esrautku Arkadaşlar 50 gr şeker yüklemesi sonucum 149 çıktı 140 altı olması gerekiyor diye biliyorum yüksek mi acaba doktoruma göstermedim daha yüksek çıkanlar nasıl bir yol izledi acaba
Mira_11 Esrautku benimde 1 saat sonravrdğm kan sonucum 184 cıktı endokrine yönlendirdi yarın gidicem inşALLAH bişey çikmaz
Yasemincgrc Mira_11 tokluk sekerim 159 cikti cumaya randevu aldm dahiliyeye. Siz doktora gittiyseniz ne soyledi bilgilendirirmisiniz acaba ?
Havvauygun Mira_11 benimde sonucum 184 çıktı iki gün önce yapıldı bende endokrine gidicem gittiniz mi acaba