Yahyaaliannesi Ozustaseyma 30+4 uz oğlumla. En son 28 hftalikken gittim 1200 gr.dik. 2 hafta sonra gidicez inşallah ondan sonra artık 3 haftada bir çağırır sanırım bilmiyorum. Artık daha sık gitmek istiyorum herseyini merak ediyorum😍😂
Adelimm Ozustaseyma bende bugün 30 haftalık oldum. en son gıttıgım de 1070 gramdı ayda bir gidiyorum bende bakalm cuma gününe randevu aldım ne kadar sıklıkla çağırır bılmıyorm ınsallah 2 3 haftada gel der bılemıyorum 🙂)