Prensssannesi ben sadece babynesti aldım. Hatta şöyle söyleyeyim bazı yerlerde bu babynestler çok daha uçuk fiyatlara satılıyor. Onları görünce bu çok uygun gelmişti ama biraz ucuz etin yahnisi oldu. Malzemesi de dikişi de kaliteli değil. Tecrübeli anneler belki daha iyi yardımcı olur, bunun ne kadar kaliteli olması gerekli emin değilim. Ama sanki çocuğu rahatsız bir yere yatıracakmışım gibi hissettiriyor çünkü zemin kısmı da çok çok ince.