Gulcannn616161 aslında 1. Ve 2. Saatiniz sınırın altında çıkmış. Hatta açlığın üst sınırı da 100 demişti benim doktorum. Ben de geçen hafta şeker yüklemesi yaptırdım. 50lik içtim ben. Açlık 68 tokluk 160 çıktı. Endokrine yönlendirdi doktor. Endokrin doktoru da aynı şeker yüklemesi mantığıyla açlık kanını aldı, sonra git kahvaltı yap ve 1. Ve 2. Saat kan ver dedi. Bu şekilde hiç şekerim çıkmadı. 1. Saat 77, 2. Saat 75 çıktı. Bana sadece asitli içecekler, ice tea, hazır meyve suyu, şerbetli tatlı tüketme gerisi önemli değil sende şeker yok dedi. Ama kadın doğumcum bu kadar iyimser değil. Diyetisyene yönlendirdi garanti olsun diye. Siz bi gün önce akşam tatlı falan yemiş miydiniz? Ya da gece? Açlığınızın daha düşük çıkması gerekirdi sanki