Bende de vardı canım. Sonuna kadar temizlemedim.dedimki kalsn dökülür. Ama kendimden diksiniyordum. Tüydökücü krem kulllandm. Temzlendi. Doktordan utaniyordum hakkaten.
Bendeki kız. Erkeklerde bacak daha çok tüylenir diye okudum.
Kızlarda göbekmiş. Bende de öyle oldu.
Bacağmda hiç btüy falan olmadı. Yani 1 kere temzleyince kaç haftadan sonra çıkıyor. Hiç gözükmüyor. Ama göbeyim vahşet )))