Aynur56 bnm cok şükür pozitif cıkmadı canım ins cıkmaz ilerleyen zmnlarda tronbofili hastasıyım hergün kan sulandırıcı iğne ilaç kullanıyorum düşük riskim preeklemsi riskim var die yüksek riskli gebelik olarak değerlendiriliyorum cok sıkıntım var bide o cıkmaz ins 🙏😯