Rknvlkn prensesgeliyooo ben canyon aldım genel olarak memnun alanlar bide duruşunu çok beğendiğim için özellikle almak istedim henüz kullanmadım
Esrasrgn prensesgeliyooo canyon travel olanı diyosun dimi canım. Sitesinde tükenmiş durumda ben 1 ay önce mağazasında görmüştüm çok beğenmiştim. Şuan sitede tükendi görünüyor ama mağazalarda olur mu acaba
Zeynka prensesgeliyooo Mustang almak istiyordum ama tükenmişti o yüzden Canyon modelini aldık o da gittiğimiz mağazada sonuncuydu hatta. Satış danışmanı da çok önerdi ve detaylı anlatıp gösterdi, içimize sindi. Özellikler nerdeyse aynı.
Rknvlkn prensesgeliyooo evet tek olumsuz yanı katlansa bile biraz bagaja zor sığması ama duruşu için tatile giderken bir bavul eksik götürmeye değer 😊 tekerlekleri de çıkarılabiliyor o şekilde daha pratik oluyo
Ey65783 Canyonun tekerlekleri şişme imiş. Mustang ise doldurma. Ondan mustang aldık. Mustangi önerdi satış görevliside