Adnsrn ay aynen ya bende 39 oldum kanalda ama hiç bi belirti yok arada bel ağrısı o yani nst de sancım çıkmış öyle dedi haftaya gitcem bidaha. Gelsin artık dedim doktora oda gelmezse basarım suniyi dedi bende istiyorum ne zöaan derse kabul etcem valla ya