Neslihant ay bende normalde özele gidiyorum kontrollerime ama şu detaylı ultrasonlar için kanuniye gideyim dedim ordan randevu alayım dedim ama vazgeçtim bu mesajınızdan sonra🤦♀️ Ordaki doktorların hiçbirini sevmiyorum zaten hasta olup iyileşip çıkanı görmedim üzerine iyice hasta ederler adamı😒