Mlssa Dlnkhrmn Unibaby şampuan,Sudocrem pişik için.Losyon almadım canım alırsam da varsa eğer unibaby alırım
AzraCaglar Fatma1992 Canımcım ben ilk oğlumda unibaby almıştım. Göz yakıyor bilgin olsun. Değiştirdim bende o yüzden
Nisa01 5yildir kızıma Sebamed kullanıyorum çok memnunum hala onla devam ediyoruz ikinci kizimada Sebamed kullanicam
clmmmmm Dlnkhrmn en dogalı mustela instagramda mühendisoglu diye sayfa var bebek ürünlerini inceliyo canım oraya göz at
gulsahhzry Dlnkhrmn instagramda mühendisinoğlu diye bi sayfa var bebekler için gereken ne varsa şampuan deterjan krem vs. İçeriklerini araştırıp paylaşıyor. Ben de yeni keşfettim tavsiye ederim
Simirna Dalin ve unibaby sampuanlarda içerik olarak fazla kimyasal barındırıyor. Ben e bebekten baby ne şampuan aldim. Fiyatı da uygun. Islak mendilde unibaby ve Dalin yenidoğan öneriyorlar.ben unibaby aldım.
ozgeya Dlnkhrmn evet doğduğundan beri şampuan,pişik kremi ve losyonunu kullanıyorum.şuan 7 buçuk aylık bebeğim ve henüz hiç pişik olmadı.