Gulperr Duygununkelebegi22 bende bugun 37. Haftama girdim artik agrilar sabcilar basliyor bekliyoruz hayirlisi ile kizimi. Hee👶😍 ismini ne koyuyorsunuz : benimki Alyadua.
baharsirkeci Duygununkelebegi22 33+5teyiz. Hadi yavrum birazcık daha dur içerde şöyle 3 4-5 hafta fln diye motive etmeye çalışıyorum bebişimi 😇
Zulall Duygununkelebegi22 bizde tam 33 hafta olduk çok şükür iyiyiz ama bacak kasılmalarım çok fazla asla yürümek istemiyorum hep baldırlarımdaki damarlar çekiliyor benim kızımın adı da İpek Ecmel 😍
BrcnBlgn Duygununkelebegi22 Bizde 36+4 olduk artik gelsin istiyorum agirlastimmm kizimin adida Duru olacak ins
hunilimom Duygununkelebegi22 36+2 yiz bizde rabia eylül olucak adimiz inşallah gelsin istiyorum artık yoruluyorum çok çabuk ağrılar felan
Yasemin01 Duygununkelebegi22 bizde 37+1 olduk kızımın ismi Hiranur sabhtan beri içimde değişik bı his var dogurucak gibiyim 😂
DuyguSenturk Duygununkelebegi22 31+1 deyiz bizde iyi gidiyoruz şimdilik çok şükür Yade Ela koyacağız isminide🥰💕