Duru_zeynep Öğleden beri geçmek bilmeyen batma ve karnımın alt tarafında ağrı var 20.haftadayım Bu haftalarda normal mi sizce bu ilk kez başıma geldi , korkuyorum açıkçası Eşimi bekliyorum hastaneye gitmek için 😔 Lekelenme veya kanamam yok ama endişe duyuyorum bebeğim için 😔
Seerdaay Duru_zeynep bende de 16. Haftada oldu dediğiniz durum, herhangi bir lekelenme kanama olmadı.Uzun yolculuk yapmıştım(7-8 saat kadar) sanırım ondan oldu diye düşünüyorum.Çok şükür sonra gecti ama siz yinede isterseniz bir doktora görünün
ValideSultan Duru_zeynep canım hemen doktor lütfen aynı durum oldu hatta vajinaya tekme gibi hissediyordum bebek atıyor sandım ama kasılmaymış şimdi erken Doğum için ilaç başlandı ve akciğer geliştirici iğne yapıldı istirahat verildi
Duru_zeynep Seerdaay bende yaptım dün gece geldik 8 saat süren bir yolculuktu 😔 İnşallah sebebi böyle masum olsun 😔
Duru_zeynep ValideSultan gidiyorum canım hemen 😔 bende ilk başlarda bebek sanmıştım ama bugün öyle bir battı ki ve küçücük bebek o kadar ağrı yapmaz 😔
Duru_zeynep @Halime87 Merhaba gittim Alttan baktı rahim ağzımı ölçtü normal dedi Yolculuk yapmıştım ondan olmuş sanırım , ağır kaldırma bol su iç önümüzde ki 1 ay ilişki yasak 🚫 birde progestan verdi