Gamzec10 Hayırlı ramazanlar ..Ben 10 haftalık bebeğimi Kalbi durduğu İçin kürtaj oldum 4 hafta olacak .2. Hafta kanamam oldu .Dün sonuç İçin dr gittim ve muayene oldum vajinal .Sonra kanamam Yoktu bugün başladı sizce neden ? Adet mi Yoksa vajinal aletin bir etkisi mi ? Bilgisi olan varsa cevabınızı rica ederim....
Seda4686 Gamzec10 ben de kürtaj oldum aynı sebepten vajinal bakmıştı ama zaten kanamamın olduğu dönem olduğu için bir farklılık hissedemedim,fakat kürtaj olan bir arkadaşım işlemden 1 hafta sonra adet olduğunu söylemişti,acaba doktorunuza tekrar mı gitseniz
Gamzec10 Seda4686 benim 2 haftadır bir sorun Yoktu .Dün vajinal kontrol etti Sonra başladı ..Acaba neden ? 😒