Buglembetul Fdme valla aynı durumdayız son zamanlarda daha çok yanmaya başladı gece uyutmuyor bile huzursuz ayak sendromu oluyor çok fena ben kolonya ile buldum biraz çaresini ayaklarima sokuyorum biraz ferahliyor.
Buglembetul Fdme valla beno ferahlatiyor canım olmadı buz torbasını havluya sarıp ayaklarının altına al😁 ah hayırlısı ile evlatlarımızı kucağımiza alsak bu günleri ozleriz gibi me geliyor 😁
Nerm7n Fdme Bende sol el uyuşması hatta bazen avuç içi acı biber değince yanar ya öyle yanma oluyor Nadiren. Ayak yanması çok fena geceleri uyutmuyor. 38+5 olduk. Siz kaç haftalıksınız??
Fdme Nerm7n Zaten uykuya dalamıyorum kaç gündürde ellerim ayaklarım yanıyo hiç uyuyamıyorum belki yarım saat uykum var anca gecelri 35+4 olduk bugn magnezyum kullanıomusunz acaba banada iki tane iç ddi doktor ama midemi kötü yapıo 1 tane zor içiyorum
[silindi] Fdme ben de soğuk su bir de üzerine ağırlık koyuyorum ya da eşime bas biraz diyorum bir tülbentle bağlayadabilirsin ben daralıyorum bağlayamıyorum ama ağırlık iyi geliyor
Fdme Buglembetul Ben hiç zannetmiyorum bu günleri özlicemi valla hayırlısıyls bi kucağımıza alsaydık bişey kalmycaktı inşallah🙏