RazvzanurunAnnesi Anneler vakitinizi ayirip cvp verrsenz sevnrm Namaz kılarken secdeye egildim de zorlaniyorum ve kızım cok cok asagida oldu icin acaba egildimde onu eziyor muyum zarar veriyormuyum diye dusunuyorum nasil yapbilirim sizce?
Berguzar RazvzanurunAnnesi Allahin izniyle bisey olmaz iki cocugumda da doguma kadar normal kildigim gibi kildim Oturarak kil cok zorlanirsan ama yapabildigin surece secdeye egil Yine de egilemiyorum diyorsun egilir gibi yap basini eğebildiğin kadar eğ basini
EsraM RazvzanurunAnnesi canım ağrın sızın oluyorsa oturarak kılmalısın Rabbim kolaylığını vermiş endişe etme Allah kabuk etsin
Gulnur RazvzanurunAnnesi ben oturarak kiliyorum gecen gun egildim ve karnimdan takur tukur sesler cikti odum koptu suan zorunluluk yok kiliyoruz sonucta
Lamelif RazvzanurunAnnesi canım benim tüp bebek hamileliği 6 aydır hep oturak kılıyorum Allah kabul eder inşallah boyumda uzun olduğu için normal namaz kılmam çok zor
NALIN Son 23 günüm kaldı çok zorlanıyorum nefes darlığıda acayip çekiyorum oturup kalkmakta baya zorluk çekiyorum allahın izni ile son gunume kadar da kilacagim oturarak kılabilirsn bence sordum yeterki kıl fark etmez dedi hoca
RazvzanurunAnnesi NALIN düsük tehlikesi yasadim icin hep icim de bi tedirginlik var alllahim cumlemizinkini kabul eder insallah
humaninannesi61 Bende bazen oturuyorum. Özellikle tok karnınaysam eğilmek zor oluyor😌 Son 7 günümüz. Rabbim kabul etsin. Sağlıkla alalım kucağımıza i🙏🏻
RazvzanurunAnnesi Lamelif rabbim evlatlarimizi saglikla kucamiza almayi nasip etsn kilms oldumuz namazlari dualarimiz kabul eylesin🤗