Nermin
Dün şeker yüklemesi yaptırdım sevgili anneler 7 sene öncede aynı değerlerdeydi gene öyle cıktı çok şükür 50 mg glikoz içtim içmeden önce 92 içtikten bir saat sonra 72.içerken bişey yoktu meyveli soda gibiydi ama akşama kadar midem kaynadı resmen çok fenaydı ama bunuda atlattık çok şükür