Pinkbabe Kızlar merhaba 9+6 günlük hamileyim 2 3 gündür karnımın alt kısmında kasılma hissi var ara ara oluyordu bugun cok sık olmaya basladi ilk hamileliğimde son aylarda olan kasilmayi hissediyorum resmen kontrolum 2 hafta sonra ilk önce burdan bir fikir almak istedim karnım büyümeye başlayacağı için mi bu kasılmalar yoksa tehlikeli bir durum var mıdır başına gelen var mı yardımcı olurmusunuz :(((
Dudus Pinkbabe 9.hafta en zor geçen haftaydı yani bnm çok ağrım olmuştu kanama olmadığı sürece sıkıntı olmaz bol bol dinlen ayaklarını sıcak tut
Sinembuse Pinkbabe canim bu dönemde dinlenmek gerekiyor rahim büyüyor oda ister istemez sıkıntı yapıyor dinlendiğinde geçiyorsa cok sıkıntı yapma. Ama kanama durumu olursa hemen acile git .
Pinkbabe Sinembuse Dinleniyorum annemdeyim sağolsun hic birsey yaptırmıyor ama ayağa kalktığım an kasilmayi hissediyorum bazen yatarken de hissediyorum kanamam hic olmadi hamileliğimin basından beri canim olursa hemen giderim :(
Sinembuse Pinkbabe korkma hiç canim hepimiz yaşıyoruz ben 34 haftaligim hala ağrılarım var doğum olana kadar ağrı cok olucak 😉😊
Pinkbabe Dudus Gerçekten öyle benim basından beri zaten bulanti ve halsizligim çok fazlaydı dr ilaç verdi bulantı için tam hafifledi derken simdi bu başladı umarım önemli bir durum değildir canim sağlıkla doğsunlar 🕊
Dudus Pinkbabe kanama olmadığı sürece sıkıntı yok sağlıkla gelsinler bebişlerimiz sen dinlen ayaklarını sıcak tut bide bol magnezyum al yiyeceklerden ağrıları hafifletir hergün bitane maden suyu sade olandan iç doğal kaysiyum magnezyum içerir