Ugurunbusrasi 34+4 haftalik hamileyim sancim var diye biraz önce hastaneye gitmiştim. Cati muayenesi yapildi eve geldigimde camasirimda kanamam oldugunu gordum korktum acikcasi acaba normal bisey mi? Yoksa doktora gitmem gerek mi?
Neseozkan Ugurunbusrasi canım dün gece çatı muayenesi oldum doktorum yarın kanaman olabilir ama bi pedi doldurmaz korkma olursa dedi. Olmadı bende henüz ama bana normal dedi