Esrarse
1-çok yüksek şekeri var zaten başka şekerli tüketsen de aynı etkiyi yapar
2- şekerli gıdalar suyu artır ekstra doktorlar istemez
3- çok kilolu bebek sağlıksızdır Doğumda ve sonrasında çok sorun olur idealinde haftasında gidiyorsa neden çocuğu doğmadan obez yapma peşindesiniz