Zehra45
Merhaba hanımlar ilk hamilelikte hiç bir sorunum olmadı ve 5 yaşında bir oglum var ama 2 hamilelik 1 yıl önce suyum gelmesi sebebiyle düşük ve kürtajla sonlandı şimdi 10 haftalık yine hamileyim bunda tansiyon sorunum var 15 11 çktı ve ebe tansiyonda düşük riski yüksek dedi ve doktora çıktım bugünden itibaren takip edilcek ve ilaç verecek ona göre benim gibi tansiyon sorunu olan ilaç kullanan varmı aranızda bunuda kaybetmekten korkuyorum progestan ilacıda kullanıyorum daha fazla ilaçta kullanmakta nasıl olcak şaşırdım napıcamı
Bse
Bende tansiyon ilacı kullanıyorum 20. Haftada başladı benimde ama ilaç düzene soktu benden tavsiye hiç kafana takma tuzu kes limonlu su iç banada erken doğum olabilir dediler fakat ilaç gayet düzenledi böyle doğum yapana kadar ilaç kullanan bir sürü gebe var ama en önemlisi kafan rahat olsun hiç bir şeyi düşünme kendini yorma yat genellikle