Esraaaaa Arkadaşlar merhaba, 39+0 olduk bugün normal muayene günümdü. DOktor NST ‘ me baktı hafif sancı var dedi. Doğumhaneye gönderdi ebeler açıklığa baktı çok az açıklık başlamış dediler sancı da kuvvetli değil. imza atıp eve geldim. Sancımı beklemek için çünkü hiçbir şey hissetmiyordum sancı vs. Şimdi ne yapmalıyım tecrübeli arkadaşlar? Kaç güne gelir neler yapmam lazım?
mrlcyln Merhaba benimde 39+4 aciklik yok yarin tekrar gidicez bakalim kismet canim beklicez son gunler cok zor geciyor ama beklemekten basja care yok doktorun takibinde artik Allah neyi uygun gorduyse onu yasicaz sinucta bebislerimizde gelecegi ani biliyor :))
Esraaaaa mrlcyln Aynen öyle allahım biliyor geleceği zamanı. Allahım yardım etsin hepimize insan çok çaresiz hissediyor