Melie Kızlar başlıktanda anlaşılacağı gibi 13. Haftama giriyorum yarın ve daha hiç kilo almadım normal mi?
EsraSyhn Melie Bende 15 haftalığım ve hiç kilo almadım. Bebişim kilo alıyo 🐣 Böyle olması daha iyi bence. Zaten 6. Aydan sonra bir anda kilo alınıyo ilk başlarda almamak avantaj
Reparista Melie benimde 18.haftam Hiç kilo almadım henüz ama hafiften pantolanların beli sıkmaya başlıyor gibi
sevginanc Melie Çok normal.Mümkün olduğunca almayın,zaten 20li haftalara gelince kilo alımını durduramıyorsunuz 😊
Tugcehar87 Melie evet normal ve bu iyi ilk üç ay çok kilo alınmıyor zaten daha sonra kilo alacaksınız hamilelik süresince sizin kilo almanız değil düzenli beslenip bebeğinizin gelişimi önemli
Nfndzn Ben 13. Haftamda hamile kaldigim kilodan da daha azdim. Coook Normal sonra bol bol Alicaksiniz zaten 🙈😊
Series26 Melie bende 16 ya kadar almadım canım 😂 Yarın 24 e giriyorum 4 kg almışım istesende durmuyo sonradan üzülme 😅
Glydn Melie ben de 13 haftalığım ve kilo almadım. Haftama göre normal olduğunu düşünüyorum verenler bile var
EsZe Melie normal ve güzel. 25 haftalığım, 1 kilo aldım onu da son 2-3 haftanın içindeyken aldım daha. Öncesinde hiç almamıştım
Yasemincifci Melie cok normal ben 20. Haftaya kadar 3 kilo verdim geri o 3 kiloyu aldik 20 den sonra fazlalastim
Aysedgrlikrkmz Melie biz 21.haftadayız çok şükür 2,5 kg aldım 🥰 normal ilk aylarda kilo verdim bir de🤦🏻♀️ Normal yani 18.haftadan sonra kilo alımı başlıyor
pinarsvcn Melie bende 13teyim almıyorum veriyorum daha da 3kilo verdim kusamıyorum ben mide bulantım var aşırı kussam daha da verirdim heralde 😌🤗
Minik1anne Melie hiçbir sıkıntı olmaz canım ben 20 de karnım çıkmaya başlamıştı yani sorun yok sen ne yersen ye bebek sadece istediğini alırmış sıkıntı yok yani
Tua Melie normal canım ben 20 haftaya almadım 20 Den sonra birden alıyorsun 27 haftalık oldum 7 kilo almışım toplam hala az diyenler var bana da :)