Benibirakma En erken kaç haftalık doğumda bebek yaşar ? (Tabiki Allah isterse 10 haftalıkta yaşar ama bilimsel soruyorm )
oglumvebenn Kritik hafta 24. Haftadır, ama geçen aylarda haberlerde gördüm, 20 haftalık doğan bir bebek mucize eseri yaşamıştı,bu çok nadir bir durum tabi😊
anapanda12 Yaşam sınırı 24haftadır. 22 23 olup yaşayanda var ama 24 25ten sonra şansları daha bi çoğalıyor. Çok şükür 28 hafta oldum benimde 24. Haftada erken doğum riski olduğu için hastanede yattığımda hemşirelerden duyduğum buydu genelde 25ten sonra daha iyi şansları oluyormuş.
birdirbir Yaşam sınırı 24 hafta deniyor. bu haftada iyi yoğun bakım koşullarında yaşama şansı yüzde elli olarak belirtilmiş. Tabi hafta ilerledikçe bu oran daha da artıyor. Aslına bakarsanız tamamen değişkenlik gösteren bir durum. 34 haftalık doğup küveze girmeyen de var, 36 haftalık doğup küveze ihtiyaç duyan Bebeklerde var.
Benibirakma birdirbir evet orasıda hem Allahın takdiri hem bebeğin anne karnında nasıl beslendiğiyle alakalı sanırım
oglumvebenn Benibirakma canım benim bildiğim kadarıyla küvezde yoğun bakımda dış yaşama uyumlu olana kadar yani gelişimini tamamlayana kadar kalıyor, sonra normal bebekler gibi oluyor
birdirbir ilk Oğlumda 31 haftalıkken erken Doğum tehlikem başladı. Zor günlerdi. Hastanede idim sürekli. 35. Haftada Doğum oldu ve küveze gitmedi. Şimdi de 31. Haftadayım. İnsanın aklına geliyor ister istemez.. bu sıralar hastanedeydim diye. inş gününde olur 🤲
Benibirakma birdirbir allah en hayırlı saate denk getirsin insallah sağlıkla evlatlarımızı kucagımıza alıp öpüp koklayalm 🥰🙏