hamisanneadayi Merhaba hanımlar, bugün çatı muayenesi oldum biraz acıdı ama dayanilmayacak kadar değildi. Doğum acisiyla farki nedir ? Bu tür acı mı daha farklı mı
sevginanc hamisanneadayi Benim çatı muayenesinde hiç canım yanmamıştı ama doğum sancısıyla onun hiç alakası yok 😀 korkutmak gibi olmasın
Neseozkan hamisanneadayi benim çatı muayenem acımadı canım daha dün akşam oldum normal doğum çok daha farklıdır diye tahmin ediyorum 😊
Nebahathumeyra Siz çatı muayenesine ağrı mı diyorsunuz😊😊 kimsenin gözünü korkutmak istemem ama yaşadığım gerçeklik şu ki hayatım da o kadar acı çektiğim çaresiz kaldığım bir an da olmamıştı. O yüzden bu tür konuları bence çok araştırmayın bazı şeyleri bilmemek en iyisi. Ben ilk Doğum yapmaya giderken ne olabilir ki en fazla sonuçta bu çocuk doğacak diyordum. Şimdi 2. Hamileyim 32. Haftadayım başıma ne geleceğini bildiğim için çok daha stresliyim çok daha fazla korkuyorum. Keşke hiç bilmeseydim ne olacağını.
Ugurunbusrasi Merhaba cati muayenesi oldunuz kanamaniz oldu mu acaba? Ben bugun cati muayenesi oldum kanamam var doktorda bisey soylemedi korku basti benide normal mi acaba