Alevavci canım bende 38+1 haftalığım çatı muayenesinde bende kendimi çok kastım, doktor çatın müsait ama çok kasıyorsun kendini dedi ve sezaryen lafı etmedi normal yapabiliceğimi söyledi eğer senin kendini kasmandan dolayı sezaryen diyosa bence kabul etme ama gerçekten çatın dar ve seni çok zorlayacaksa riske atmaya gerek yok tabiki