Zuhaltzcn sancı belki kişiye göre değişmiyordur ama sancıyı yorumlama kişiye göre değişiyor kesin ,,bunu doktor görmeden kimse tahmin edemez ki şöyle ki ben 3 gün önce doktora gittim 33 haftalıktım gittimde ,doktor alttan muayene etti ,açıklık yokmuş ama sen farkında olmadan sancı cekmişsin rahim yumuşamış ve bu şuan İçin bu haftada istediğimiz birşey değil dedi.ve ben hiç farkında değilim , artık agırlastıgımız İçin ,bebekte büyüyüp zaten hareketleri sertleştiği İçin arada hissettiğimiz şeyin agrı olduğunu Bile anlayamamamız mümkün 😳kiiii siz hissettiğinizi söylüyorsanız mutlaka doktora gidip baktırın çünkü haftalarımız ani gelişecek bir. Doğum İçin erken ve bu dönemde var vucudumuzdaki sinyallere karşı dikkatli olmamız gerekiyor