Gozdeniz Merhaba annişler çok acil sorucam dün akşam başladı bir anda yemek yaparken sancı geldi gittim direk uzandım duşa girdim hafifledi. Sabah yine aynı şekilde ateş basıyor ve sancılanıyorum aynı adet sancısı gibi aralıklarla gelip gidiyor. Ne yapmalıyım aşırı derecede halsiz düşürüyor.
ikinciprensimgeliyor Gozdeniz dun aksamdan beri oluyor ve doktora gitmedin mi canim? Burdakiler sadece fikrini soyler.sen hemen doktoruna gorun.erken dogum olabilir
Zezgit 29 30 da bende öyle olmuştum geceden başladı uykumun içinde bile hissediyordum. Sabah kalktım devam ediyordu. Acil doktoru aradık gittik hemen. Nst ye aldı alttan muayene etti tahliller testler. Üfff paso uğrastırdı. Sonuç , rahim büyüyo ondan ağrıların oluyo normal yani dedi 😒 ama sen yine de bi git istersen nolur nolmaz
tesbihlibebek Canım bende tam 29 hastalıkken aynı şeyi yaşadım hatta geçer diye saatlerce bekledim artık baktım ağrılar ter attırıyor gittim hastaneye nst ye bağladılar 50-100 arası sancılarım vardı ama düzensizdi ağrı seviyeleri hızlı inip çıkıyordu doğum başlamadığını ona göre tespit edebildik sende gitmen gerekiyor için rahat olur en azından doktorunda birde açıklık var mı diye muayene eder bebeğin suyuna falan bakar rahat edersiniz bana sebep olarak “bebek artık büyüdüğü için Rahime baskı yapıyordur bu da sende sancı oluşturuyordur” dedi