Omrnhatunu allah yardimcin olsun benimde devam ediyor kasilmalarim ama boyle 10 saniye suruyo gidiyo uzaniyorumm hepp yatiyorumm biraz ayakta dursam basliyor cunku:(
Kuran dinle sadaka verr dua et kuran okumayi biliyosan hatim baslaa .. insallah sabir :( geçicek 😔 moralîni yuksek tut .. ben dikkat ediyorum ztn bikac kisi var artik tanidigim bu postlarda hep kisaliktan kasilmadan sikayet eden bende dahil hep moralimizi bozuyoruz herseyde once pozitif olmayi ogrenmemiz lazim.. allah istede 40 haftayida gorururz dua edelim birbirimize❤️