Nehirmiray 1 mayista preklemsi sebebiyle acil sezeryanla alındım 900 gr doğan kızım şimdi küveste 6 mayista hastaneden çıktım kosa kosa kızımın hastanesine gittim hiç görmemiştim dün gördüm 700 gr olmuş barbi bebekler gibiydi minnacık süt sagip yolluyordum ama aklımdan çıkmıyor kızlar bu ramazan ayı hürmetine dua edin kurtulsun
Haribo42 Nehirmiray allah bir an once saglik sihhat versin ins yavruna.. onu korusun kollasin❤️❤️❤️❤️❤️ Allah yardimciniz olsun guclu ol ins guzel olucak❤️
Neseozkan Nehirmiray Allahım en kosa zamanda sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin canım benimde erken doğum tiskim var sen de bana dua et
Tuba-Sahra Nehirmiray rabbim şifa versin minnak kızına sana bağışlasın sanada sabır ve güç versin sen güçlü ol ki minnak bebeğinde güçlü olsun dualarım bebeginle olsun
Merve123123 Rabbim Şafii ismiyle şifa versin onlar çok kubvetli sen moralini yüksek tut Allah’ın izniyle bizlerde dualarımızı hiç eksik etmeyeceğiz bütün yavrularımıza
Nermin Nehirmiray canm rabbim size bağışlasın bu mübarek aylar yüzü suyu hürmetine çifte bayram yaşatsın sizlere inşallah tez zamanda kavuşun yavrucunuza