Gamze1906 tamam 2li yaptırmışsınız sorun yoksa bence gerek de yok detaylıya girersiniz bir tek sorun olsa bile bu saatten sonra aldırmak cinayet gibi geliyor bana. Sadece içim rahat olsun diye yaptırdım bende sorun çıksa Doğumdan sonra yolumuzu bebeğimin durumuna göre belirler önlem alırdık